Archive for the ‘Doppelganger’ Category

HAHAHA don’t you think? In this particular photo of Ayase Haruka at least! ^_^ But even in her other photos there is SOME resemblance you think you think? Advertisements


Guess who’s back!! Watched Koizora (all the rage in Japan now) on the plane back to sg last night, and it was ooookay lah. However, Miura Haruma in action really reminded me of Singapore-based China-born actor, Qi Yu Wu!! (above right). BUT THEN, Miura Haruma i realised, has many faces. He looks quite different picture to […]


HAHAHA. I KNOW it’s NOT Jae Joong but … when I was watching the PV I kept musing at how much the unnamed guy who sits around smashing glass balls reminded me of Hero. HAHA. You think? PV below.(Quite a catchy song, imo, with a sexy part when Jin licks his hand. He’s always licking something or other, […]


Qualification: But NOT the Otsuka Ai noww… or with make-up. I think Selina only sorta resembles the Otsuka Ai sometime before her eyes got so big. Haha. More resemblance with the 2 bottom photos (the black and white one and the one where Ai is looking upwards somewhere.) You think?


I was secretly flipping through my sister’s secret stash of jap magazines when studying the past two days, and then saw the picture (above, right) of ryo. His smile is so goofy!!! And it HASN’T changed all these years apparently. But very uniquely Ryo. I don’t recall any other Johnny’s talent smiling like that. Akanishi has […]


What do you think? I think their eyes sort of. Haha. Am very happy that i have only one more exam left!!!!!! ^_^ ^_^ YAY!


Okay I’m at my friend’s friend’s house blogging on his mac and for some reason I can’t resize the photos so I will do so at my house later. Does this unknown guy, whose photo is taken by a hidden camera by my perverse friend (haha) resemble Wu Zun?? \(o^_^o)/